تملک ۲۷۰ پلاک از سوی سازمان زمین و مسکن در سال ۱۴۰۲ | اختصاص ۳ هزار میلیارد ریال به حاشیه شهر مشهد کلنگ‌زنی تصفیه‌خانه لوکال آزادی مشهد در آینده‌ای نزدیک ظرفیت اشغال هتل‌های مشهد در دهه کرامت به ۷۰ درصد رسید ویژه‌ترین فضاآرایی شهری به‌مناسبت دهه کرامت در مشهد مقدس اعمال‌قانون یک هزار و ۲۴ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۷۱ نفر در تصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در میدان شهدا و بزرگراه‌های مشهد | فوت سرنشین پژو به دلیل واژگونی خودرو (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) هوای ۹ منطقه کلانشهر مشهد «پاک» است (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) برقراری سیستم گردشی غرفه‌داری در شب‌بازارهای مشهد | موافقان و مخالفان چه می‌گویند؟ مدیریت شهری مشهد، مهیای برگزاری جشن میلاد امام رضا(ع) پایان پرونده پلاک ۱۷۶ | پس از ۳ دهه، یکی از فرسایشی‌ترین پروژه‌های شهر مشهد رو به پایان است برنامه عملیاتی اجرای پروژه قطار سریع‌السیر تهران-مشهد در اردیبهشت ماه تدوین می‌شود تعیین تکیلف ۲۴۰ پرونده ارسالی در کمیسیون ماده ۵ توسط شهرداری مشهد طی سال گذشته قلندرشریف: ایستگاه سلامت خط‌دو متروی مشهد در سال ۱۴۰۳ تکمیل می‌شود مجید فاطمی‌ارفع به‌عنوان مشاور شهردار مشهد مقدس منصوب شد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) افزایش ساعت خدمات‌رسانی خطوط اتوبوس‌رانی مشهد در دهه کرامت | سرویس‌دهی رایگان در روز میلاد امام‌رضا(ع) شهروند خبرنگار | درخواست رفع مشکل آسفالت محله کاظمیه مشهد + پاسخ اعمال‌قانون ۱۰۲۴ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۵۲ نفر در تصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) آمادگی تمام ظرفیت‌های شهری مشهد برای برگزاری جشن بزرگ دهه کرامت سینما «دیاموند»؛ الماس سینمایی کشور
سرخط خبرها

فرماندار مشهد خبر داد: تشدید مجازات مشاوران املاک متخلف | طرح پایش عملکرد دستگاه‌های اجرایی از ابتدای مهر اجرا می‌شود

  • کد خبر: ۱۸۵۲۶۱
  • ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹
فرماندار مشهد خبر داد: تشدید مجازات مشاوران املاک متخلف | طرح پایش عملکرد دستگاه‌های اجرایی از ابتدای مهر اجرا می‌شود
محسن داوری گفت: هفته آینده جلسه ویژه‌ای با نمایندگان دستگاه قضا تشکیل خواهد شد تا یک سازوکار دقیق و عملیاتی برای برخورد با متخلفان حوزه مشاور املاک طراحی و تدوین شود تا به این ترتیب، بازدارندگی اجرای طرح هم افزایش پیدا کند.

به گزارش شهرآرانیوز، محسن داوری فرماندار مشهد در ششمین جلسه شورای اداری شهرستان مشهد که عصر امروز (چهارشنبه ۲۹ شهریورماه) با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، ضمن تقدیر از همه سازمان‌های فعال در تکریم زائران دهه آخر صفر اظهار کرد: بر خود لازم می‌دانم تا از همه دست‌اندرکاران میدانی، عملیاتی و پشتیبانی که باعث شدند یک‌بار دیگر مشهد و مجاوران امام رضا (ع) در میزبانی از زائران روسفید شوند.

وی افزود: به مدت ۱۰ روز در جای‌جای این شهر عزیز مظاهر روشنی از اخلاص و ایثار نمایان بود. در میدان شهدا تقریباً یک نمونه کامل از کل ایران متشکل از نمایندگان همه شهر‌ها و استان‌های کشورمان حضور داشتند که به زائران دهه آخر صفر خدمت‌رسانی می‌کردند. چه بسیار دهه‌هشتادی‎هایی هم که داوطلبانه به میدان آمدند و زائر ناتوان و سالخورده علی ابن موسی‌الرضا (ع) را در محدوده طرح ترافیک، با ویلچر به بارگاه منور رضوی رساندند. این ظرفیت همان اساس و مبنایی بود که دشمن برنامه‌ریزی داشت تا با فریب آن‌ها، ایران اسلامی را به آشوب بکشد، اما مردم قهرمان ما هراس به دل راه ندادند، از همه داشته‌های خود گذاشتند و به میدان آمدند تا فقط خللی در مسیر میزبانی از مهمان امام هشتم (ع) ایجاد نشود.

فرماندار مشهد با تأکید بر ضرورت استمرار کارگروه نظارت بر مشاوران املاک خاطرنشان کرد: هفته آینده جلسه ویژه‌ای با نمایندگان دستگاه قضا تشکیل خواهد شد تا یک سازوکار دقیق و عملیاتی برای برخورد با متخلفان طراحی و تدوین شود تا به این ترتیب، بازدارندگی اجرای طرح هم افزایش پیدا کند.

وی ادامه داد: براساس مکاتباتی که صورت خواهد گرفت، مبنای عملکرد ما در طرح پایش نهاد‌های اداری و دستگاه‌های اجرایی، فراخواندن مدیران سازمان‌ها و تطبیق عملکرد آن‌ها با چشم‌اندازشان است تا به این ترتیب، فرآیند بازرسی و نظارت سازمان به سازمان با دقت انجام شود و بر همین اساس، باید از مهرماه بر جمع‌بندی گزارشات خود از عملکرد بودجه ۱۴۰۲ متمرکز باشید.

ارتباط خود را با مردم حفظ کنید

داوری با اشاره به نزدیک بودن ایام انتخابات تصریح کرد: انتظار ما این است که از ظرفیت بدنه نیروی انسانی گرفته تا امکانات اداری و حتی ظرفیت تأثیرگذاری سازمانی در حوزه تقویت مشارکت عمومی برای انتخابات استفاده کنند. بهترین کار برای تقویت مشارکت در انتخابات هم از طریق تلاش مجدانه مدیران برای رسیدگی و حل‌وفصل مطالبات مردم قابل تحقق است تا پیگیری کار ارباب‌رجوع به مهم‌ترین اولویت هر سازمان تبدیل شود.

وی تأکید کرد: در این میان، تأکید ویژه ما بر جلسات دیدار بی‌واسطه مردمی است که موانع اداری در مسیر دسترسی مردم به مدیران را از بین می‌برد. فرمانداری مشهد خود به سه طریق این جلسات را در دستور کار جدی خود دارد و از طرح شهید اصلانی با ارتباط بی‌واسطه مردمی به محوریت مساجد محلات مختلف گرفته تا جلسات دیدار مردمی روز‌های دوشنبه و سلسله نشست خایی که به‌صورت منطقه به منطقه در مساجد برگزار می‌شود، این ارتباط بی‌واسطه همچنان به‌صورت زنده و پویا برقرار است.

شناسایی بیش از ۱۴ هزار ظرفیت ساخت مسکن در مشهد

وحید داعی، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی هم در این نشست با بیان اینکه تاکنون ظرفیت ساخت ۱۴هزار و ۴۲۰ واحد مسکونی در مشهد شناسایی شده است، خاطرنشان کرد: از این میان، دو هزار و ۴۲۰ واحد در شهرک مهرگان ایجاد خواهد شد و ۱۳هزار و ۸۰۰ واحد باقیمانده هم در زمین ۵۰ هکتاری منطقه سیدی جانمایی شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر، در حال رایزنی برای تأمین زمین مسکونی در بخش رضویه هستیم. البته قرار نیست بارگذاری سنگین در این مناطق اتفاق بیفتد و آپارتمان‌سازی انجام شود بلکه ۱۰ هزار واحد مسکونی که برای این بخش در نظر گرفته‌شده، حداکثر در دوطبقه در میانگین زیربنای ۲۰۰متر لحاظ خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان در خصوص آخرین وضعیت بافت فرسوده شهرستان مشهد نیز گفت: به‌طور کلی، ۲۲۹۲ هکتار بافت فرسوده در پهنه‌های حاشیه و محلات خاص شهری همچون بافت پیرامونی حرم، آبکوه و وکیل‌آباد وجود دارد که مقرر شده تا بابت جابجایی در طرح نوسازی بتوانند در سامانه ثبت‌نام کنند و با پروانه زمین، وام بازآفرینی دریافت کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->